Uppeppning


Ibland behöver man fokusera på det positiva i ens liv och det man mår bra av för att orka med det tunga och jobbiga. Därför tänker jag göra som Tänka högt och lista lite saker jag gillar!


* Äntligen lägenhet! Som jag snart kan få börja inreda!

* Böcker - som ger mig den verklighetsflygt som jag så väl behöver ibland

* Vinterparken har öppnat och snart kan jag snöra på mig långfärdsskridskorna och susa fram i solskenet på isen

* Mina underbara kamrater som alltid finns där när man vill prata och inte är för rädda att fråga hur det går med mig och familjen just nu

* te

* amigurimi - så roligt!

* att jag har ett jobb som jag trivs med

* soffan, filten och tv:n. Ahhhh!

* Tinja

* Lovefilm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0