Stockholm

Mycket trevlig weekend i huvudstaden. Av alla gånger jag varit där har jag väl aldrig gått in så för shopping som då. Men så hade jag en likasinnad med som sällskap. Vi hade siktet inställt. ;-)

Min plus- och minuslista

+ sällskapet (var SÅ roligt att ses igen Stina!)
+ alla bra fynd
+ min prinssesan på ärten säng på hostelet
+ Att bo på hostel igen gav lite trevliga Australien- flashbacks
+ all god mat -indiskt, wok, krämig fisksoppa & pizza på Pizza Hut (en av mina favoriter)
+ att komma med i aftonbladet var ju lite roligt
+ alla skratt

- de ömmande fötterna efter allt promenderande (klena fossingar säger jag bara...)
- trängseln på tåget hem
- föredrar ändå att tåg låter bli att köra på träd (man kommer hem så sent då)
- summan på kontoutraget (men det var det värt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0