Utlästa böcker

Har läst ut så mycket som två böcker de senaste veckorna. Den första var Jan mårtenssons senaste bok: Spionen. Ville bli klar med den innan jag reste hem till familjen under valborg. Boken är inbunden, alltså tar mycket plats. Så jag stressläste den för att kunna börja på pocketboken (mycket behändigare att ha i resväskan) middag med mr latte av Amanda Hesser.

Vet inte varför jag fortsätter läsa Jan mårtenssons böcker, påminns varje gång om den lite gubbiga och snobbiga tonen som finns i hans böcker. Nä, den här får bli den sista...


middag med mr latte trodde jag skulle vara en riktig chiclit-bok. Istället visade den sig vara en mer dagboksliknande bok med en ren kavalkad av matbeskrivningar & recept. *Kurr*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0