Afternoon tea

Jag körde en favorit i repris i förrgår. Precis som förra sommaren så serverade jag Afternoon tea till ett av mina favort program; Morden i Midsomer. Denna gång utgick dock det riktigt söta inslaget dvs små muffins. Men av erfarenhet visste jag att det räckte med te, snittar (med philadelfiaost smaksatt med lite mangochutney, röktkalkon och lite kryddkrasse) & scones. Till sconesen serverades limekräm, marmelad, ost & gurka. En riktig engelsk tema-kväll alltså!

  

Imorrn bär det av norröver för flyttstädning. Häpp!

Kommentarer
Postat av: Pennysson

ser gott ut! även jag har funderat över surdegsmysteriet... men jag vågar mig inte på en än.

2008-07-09 @ 09:50:17
URL: http://pennysson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var det också!=)

Nä, det verkar lite krångligt det där med surdeg, men jag ska kanske försöka till veckan.Man kan inte mer än misslyckas...

2008-07-17 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0