Tankens kraft

Tänker mycket på tankens kraft just nu. Jag tror på att ens inställning och hur man tänker påverkar hur pass lycklig/olycklig man är. Det är så lätt att man faller i negativitetsfällan. Man hänger på alla andra och klagar och beklagar sig. Man är missnöjd med saker och önskar hela tiden det där man inte har. Jag kämpar för att inte hamna i de där fällorna. Jag vill inte slösa energi på det dåliga, för vad tjänar det till? Att vara positiv är kanske inte alltid lätt men jag tror att det är värt att kämpa för.

Jag vill vara den glada tjejen. Jag vill le och skratta mycket. Jag vill se allt positivt som finns i varje dag och jag vill smitta av mig på andra. Den personen vill jag vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0