Kärleken till mina rötter

 

Vart jag hän finns i min resa i världen
Så hägrar mitt paradis
I tacksamhet ger jag mitt hjärta den staden
Som gjort mig så lycklig och vis
Nu står jag förundrad
Förvånad och skrattar
Jag undrar om jorden är rund
För vart jag än vänder och vart jag än ser
Så ser jag mitt Östersund



So true Nick Borgen, so true...

Kanske lite Hemlängtan här då.

Men på fredag åker jag uppåt!

Planer:

bli bortskämd med god mat, mys med hund, tillgång till bil etc
skidåkning!
läsning läsning
Långfärdskridskoåkning?
shopping

och bara allmänt vila upp sig. Ahhhhh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Härlig låt du hittat :) Du är väl värd att få lite ledigt med allt vad den innebär på hemmaplan! Nu är det bara till att kämpa de sista dagarna för att sedan vila å ha det härligt! Jag har fått en coop check idag som vi kan använda till vår kommande tripp...bra va :)

ha're gott! Kram Stina!

2009-02-17 @ 18:29:56
Postat av: frökensnö

Låter riktigt bra det. längtar

2009-02-19 @ 21:42:49
URL: http://frokensno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0