På besök hemma i ett vintrigt Östersund

Imorgon bär det tillbaka ned igen. Hemma och Östersund är sig likt. Den här dagen har ägnats åt lite för tidig födelsedagsfirning av mig ( fyller år till veckan så vi passade på att fira lite nu när jag är hemma istället). Efter lite gemensamma ansträngningar från mammas och min sida fick vi till en ganska hysad tårta om jag får säga det själv. Skåda underverket!



Man skulle kanske tro att jag skulle deppa ihop lite nu när lovet är slut och arbetet börjar igen med alla utvecklingssamtal. Men icke! Än finns det saker att se fram emot. Till helgen blir det Stockholmstripp! Vi kommer få så kul Stina! Tänk nu har vi ju inte setts sedan juni och "examensdagen". See yo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0